Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

piątek, 1 września 2017

romwe - dresowe spodnie i t-shirt :) 2 lata bloga!


Witajcie :). Na koniec wakacji postanowiłam zrobić sobie małe wolne od bloga, aby naładować baterie na nadchodzący rok szkolny - wróciłam do przedszkola, wprawdzie nie do swojego pierwszego, ale i tak bardzo się ciesze:). W międzyczasie blogowi stuknęły 2 lata :)!!

W dzisiejszym wpisie zamówienie z romwe, które dostałam hohoho dawnooo (mam nadzieję, że opiekunka mnie nie zastrzeli). W skład zamówienia weszły wygodne, dresowe spodnie i prosty t-shirt.










Black Drawstring Waist Tapered Leg Pants



Zapraszam do śledzenia mnie na:

18 komentarzy:

  1. Takie spodnie chętnie dla siebie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! gratuluje!

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka ;) Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin bloga :)
    Stylizacja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, lubię takie wygodne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka,
    Wszystkiego Najlepszego ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc życzę kolejnych udanych lat na blogu :)

    Wera

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, bardzo lubię taki sportowe ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczna czerń ;) Coś na co stawiam bardzo często w sezonie jesienno-zimowym ;) Zawsze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna bluzeczka :)
    Kolejnych wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancko i wygodnie! super połączenie :)
    fittravelcouple.blogspot.com
    https://www.facebook.com/fittravelcouple/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerń, zawsze dobrze się w niej czuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ralph Lauren polo męskie to rodzaj koszulki, która będzie idealna przede wszystkim na swobodne wyjścia w gronie znajomych. Zdecydowanie warto mieć ją w szafie.
    ralph lauren polo męskie

    OdpowiedzUsuń
  15. Di recente, ho dovuto ordinare lo stesso vestito :) Sono pronto ad incrociare le dita :)
    Washable Mask

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)